“L’Etape by Tour de France”ın Türkiye lansmanı İstanbul’da yapıldı

Balta Limanı’nda gerçekleştirilen lansmana L’Etape by Tour de France Proje Müdürü Mathieu Clanchin, Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Sezgin Lüle, Visa Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin, Doğan Trend Otomotiv Pazarlama Yöneticisi Tatlı Yurtseven, Beyaz Kağıt AŞ Pazarlama Müdürü Zeynep Kahraman, Oğuz Holding Üst Yöneticisi Enes Örer, davetliler ve basın mensupları katıldı.

Bisiklet sporunun 111 yıllık geçmişe sahip en prestijlii yarışı olan ve dünyanın en çok izlenen tertiplerinden biri olarak kabul edilen “Tour de France”, amatör atletlere yönelik özel konseptiyle “L’Etape Türkiye by Tour de France” ismi altında 19-20 Ekim tarihlerinde birinci kere Türkiye’de düzenlenecek. İstanbul, bu büyük tertip çerçevesinde 50’den fazla ülkeden yaklaşık 3 bin sporcuyu ağırlayacak.

SEZGİN LÜLE: İSTANBUL MARKASININ YURT DIŞINDA TANITILMASINI TESİRLİ BULUYORUM

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Sezgin Lüle, organizasyonda olmaktan keyif aldıklarını belirterek, “Tour de France çok büyük bir tertip. Türkiye’de bulunan amatör bisikletçilere yönelik tertibe girişilmesi ve bizim buna takviye vermemiz çok değerliydi. Birçok tertibi destekliyoruz. Türkiye’de sporun geniş kitleler tarafından benimsenmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Amatör iştirakçilerin paha vereceği bir tertip olacağını düşünüyorum. Kendim de bisiklet kullanıyorum. İstanbul’da köprüyü kapatıp güvenlik araçlarıyla seyahat edecek olmanın vereceği keyif kıymet biçilmez. Yaklaşık 3 bin bisikletçinin katılmasını bekliyoruz. İstanbul markasının yurt dışında tanıtılmasını tesirli buluyorum. İştirakçilerin yüzde 60’nın yabancı olacağı da çok kıymetli” tabirlerini kullandı.

SAMİLE MÜMİN: TOUR DE FRANCE’DA BİSİKLET SPORUNA TAKVİYE VERDİĞİMİZ İÇİN ÇOK HEYECANLIYIZ.

Visa Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin ise şunları kaydetti:

“120 yıllık dünyanın en eski spor tertiplerinden birinin isim sponsoru olmak çok değerli. 2024 sporla dolu bir yıl oldu. Olimpiyatları ve Para Olimpiyatları geride bıraktık. Faal olmaya çalıştık. Team Visa olarak desteklediğimiz bir grubumuz var. Atletlerimizi meslek gelişimi üzere programlardan geçiriyoruz. Sportmenler tertiplerden madalya alarak ülkemize döndüler. Olimpiyatlardan sonra Tour de France’da bisiklet sporuna dayanak verdiğimiz için çok heyecanlıyız. Olimpiyatların Paris’e verdiği ekonomik katkıyı inceledik. Yaz olimpiyatlarında küçük ve orta ölçekte işletmelerin hacmi yüzde 26 arttı. Restoran harcamaları yüzde 36 artmış. Büyük kapsamlı bir tertip, tüm yarışmacılara muvaffakiyetler diliyorum.”

ZEYNEP KAHRAMAN: DAHA PAK BİR DÜNYA İÇİN PEDALLAMAK İÇİN BİSİKLET EKİBİMİZİ HAYATA GEÇİRDİK

Beyaz Kağıt AŞ Pazarlama Müdürü Zeynep Kahraman, bisikletin etraf dostu bir ulaşım aracı olduğunu anlatarak, “Yıllık olarak bisiklet kullanımı yakıt tasarrufu sağlıyor. Etrafa ziyan vermeyen insanın fizikî sıhhate yarar sağlayan bu sporu destekliyoruz. Daha pak bir dünya için pedallamak için bisiklet ekibimizi hayata geçirdik. Bu kadar büyük bir tertipte yer almaktan ve ülkemizde, İstanbul’umuzda gerçekleştirecek olmanın heyecanını duyuyoruz. Tertibin destekçisi olmaktan çok memnunuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” sözlerini kullandı.

ŞİRİN YURTSEVEN: TERTİP HAKİKATEN ÇOK DEĞERLİ

MG Pazarlama Yöneticisi Tatlı Yurtseven, çok heyecanlı olduklarını vurgulayarak, “Burada olmaktan çok heyecanlıyız. Tertip nitekim çok bedelli. Bisiklet sporunu desteklemiş olacağız. Sürdürebilir ulaşıma katkı sağlayacağımız için memnunuz. Bütün atletlere muvaffakiyetler diliyorum” dedi.

ENES ÖRER: KENDİ MARKAMIZI DÜNYAYA DUYURMAK İÇİN FIRSAT OLARAK GÖRÜYORUZ

Oğuz Holding Üst Yöneticisi Enes Örer de şu değerlendirmeyi yaptı:

“Bizler yüzde 100 yerli sermayeyle bu topraklarda ürettiğimiz eserleri tüm dünyaya yayma çabasındayız. Ülkemizde dayanağa muhtaçlığı olan atletleri her alanda destekliyoruz. Markamız olarak tertipte arkadaşlarımıza destekçi olmaktan gurur duyuyoruz. Kendi markamızı dünyaya duyurmak için fırsat olarak görüyoruz. Hem Türkiye markamızı hem İstanbul markamızı spor turizminde uygun yerlere taşıyacağı için tesirli olacak. Tertipte emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”

MATHİEU CLANCHİN: ÇOK MUTLUYUZ

L’Etape by Tour de France Proje Müdürü Mathieu Clanchin ise “Her yıl 24-25 ülke geziyoruz. Burada bu tertibi birinci sefer yaptığımız için çok memnunuz. Partnerlerimize teşekkür ediyorum” formunda konuştu.